loading ...
loading ...

Dan ljubezni 1. del

Dan Ljubezni je neke vrste fenomen, saj je nadaljevanka zaslovela s pomočjo kanala YouTube, s čimer je pokazala novo pot za vse bodoče »no-budget« filme in spletne nadaljevanke.

Filmski seminar: Nori na slovenski film

DAN LJUBEZNI 1. del

Avtor: Marko Zabukovec

Marko Zabukovec (1998) je dijak Srednje poslovno ekonomske šole v Kopru.

Na letošnjem Festivalu slovenskega filma je bilo, poleg štirih celovečernih filmov ter ostalih dogodkov, predstavljeno kar nekaj kratkih filmov različnih form, od animacij do dokumentarcev. Tretji dan festivala, v glavni dvorani Avditorija, v okviru programskega sklopa »Program za otroke in mlade III«, smo si tako lahko ogledali 1. del nadaljevanke mladega režiserja Luke Marčetiča, Dan Ljubezni.

Luka Marčetič je slovenski režiser, scenarist, igralec, vloger, TV voditelj, pa tudi avtor računalniških igric, ki je na spletnem kanalu YouTube zaslovel z dokaj zanimivim, včasih rahlo pretiranim humorjem, katerega značilnost so mešano »kvazi« čustva ter razmišljanje o vprašanjih, ki se Marčetiču postavljajo v vsakdanjemu življenju. Humor tega tipa pa lahko najdemo tudi v Dnevu ljubezni.

Prva epizoda nadaljevanke prikazuje dva čisto navadna “moška”, ki ob posedanju na pivu tožita o klavrnem ljubezenskem življenju. Režiser Luka Marčetič upodablja Simona, umirjenega mladega človeka, ki išče ljubezen, a se ne trudi preveč, da bi jo našel. Po drugi strani pa je Anže, igra ga Niko Zagode, vse preveč samozavesten, prepričan, da je pravi “alfa samec”. Med pomenkovanjem v lokalu Ufo v Rožni dolini Simon iznenada zagleda ljubezen svojega življenja, v katero ne verjame, a se kasneje v nadaljevanki izkaže, da je “ta prava” …

dan ljubezni_2
image-689

Prizor iz serije Dan ljubezni.

Marčetič svoj humor gradi tudi s pomočjo drugih likov; opira se na primer na Anžeta, ki Simonu v prvi epizodi nadaljevanke želi pokazati “kako se stvarem streže”. No, Anže, namesto zmenka, v glavo dobi kavni pljunek, ki mu ga v tem delu »ljubeznivo« nameni igralka Ana Dolinar – v vsakem novem delu nadaljevanke se namreč pojavi eno znano slovensko igralsko ime.

A moramo biti iskreni in reči, da je celotna zgodba zavita v nekakšen pretiran humor, s katerim si Marčetič prizadeva, da bi vse skupaj izpadlo smešno. Po drugi strani je ta humor edinstven, ker ne uporablja klasičnih potegavščin, ampak iz resnih situacij ustvari nekakšen nesmisel, ki pri večini gledalcev izvabi nasmešek na obraz. V Dnevu ljubezni je ta način lepo predstavljen v situaciji, ko nekdo izreče nekaj smešnega, nato pa nemudoma spremeni mimiko na obrazu v stilu, kot da potegavščina “ni vžgala”. To je humor, ki tudi pri meni izvabi kar velik nasmešek, zato sem se v nadaljevanki dokaj hitro »našel«.

Dan Ljubezni je neke vrste fenomen, saj je nadaljevanka zaslovela s pomočjo kanala YouTube, s čimer je pokazala novo pot za vse bodoče »no-budget« filme in spletne nadaljevanke. Nadaljevanka ima na YouTubeu več kot 450.000 ogledov, kar zagotovo kaže, da gre za resnično uspešnico. Sicer pa se mi zasnova nadaljevanke zdi odlična, saj se v določenih njenih vidikih tudi sam najdem, na primer, ko razmišljam o puncah – kaj bi lahko bilo, imam šanse ipd. …

 

14. MAF seminar: Poročilo

Blog, MAF!, Poročila

Novembra so štiri slovenska mesta zaživela s svežim filmskim utripom. 28. LIFFe je ponudil bogat program in vsak je…

Preberi več →

14. seminar MAF: Scenarij: Zadnji obiskovalec

Blog, Festivali, LIFFe

V sklopu 14. filmskega seminarja za mlade Enostavno nori na film, ki je potekal na 28. Ljubljanskem mednarodnem filmskem festivalu LIFFe,…

Preberi več →

14. seminar MAF: Scenarij: Grozljivi gost

Blog, Festivali, LIFFe

V sklopu 14. filmskega seminarja za mlade Enostavno nori na film, ki je potekal na 28. Ljubljanskem mednarodnem filmskem festivalu LIFFe,…

Preberi več →

14. seminar MAF: Oblika vode

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Pravljičasta pravljica Ustno izročilo je v zgodovini človeštva vse do začetka pisanja in tiskanja v večjem obsegu predstavljalo edini…

Preberi več →

14. seminar MAF: Intervju s Souleymanom Seyom Ndiayom

Blog, Festivali, Intervjuji, LIFFe

Od Senegala do Slovenije Souleymane Seye Ndiaye je senegalški igralec, ki je na Liffe prišel zaradi filma Mlada ženska….

Preberi več →

14. seminar MAF: Mlada ženska

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Kako biti francoska ženska Paula je Francozinja. To se pravi francoska ženska. Pa ne tiste pregovorne sorte, ki nosi…

Preberi več →

14. seminar MAF: Rekviem za gospo J.

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

OPRAVKI ZA SMRT »Obstaja en zares resen filozofski problem: samomor,« je zatrdil Albert Camus. Film Rekviem za gospo J….

Preberi več →

14. seminar MAF: Moški ne jočejo

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Izgubljeni in najdeni Združena Jugoslovanska produkcija pod poveljstvom (generala) režiserja Alena Drljevića je napovedala bitko travmam skupinice, ki jo…

Preberi več →

14. seminar MAF: Ubijanje svetega jelena

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Ubijanje slehernega gledalca Tudi letos je na Liffe prišel težko pričakovani, zdaj že drugi angleško govoreči film izjemnega, a…

Preberi več →

14. seminar MAF: Dobri časi

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Dobri časi slabega mesta Brata Benny in Josh Safdie, ki bi se ju dalo opredeliti kot indie režiserja, nam…

Preberi več →

14. seminar MAF: V Ciambri

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Zatirani, ki imajo svoje zatirane Zgodnje vstajanje, potepanje čez dan in trudoma nekaj zaslužiti (večinoma s krajo), napeljevanje žic…

Preberi več →

14. seminar MAF: Obupana

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Slaba raziskava neonacističnega nasilja Film Obupana (Aus dem nichts, 2017, Fatih Akin) deluje na dveh ravneh: družinski in družbeni….

Preberi več →

14. seminar MAF: Labod

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Otroška melanholija pod perutmi laboda Debitantski film mlade islandske režiserke Labod (Svanurinn, 2017, Ása Helga Hjörleifsdóttir) tako kot večina…

Preberi več →
Back To Top