fbpx
loading ...
loading ...

Dan ljubezni 1. del

Dan Ljubezni je neke vrste fenomen, saj je nadaljevanka zaslovela s pomočjo kanala YouTube, s čimer je pokazala novo pot za vse bodoče »no-budget« filme in spletne nadaljevanke.

Filmski seminar: Nori na slovenski film

DAN LJUBEZNI 1. del

Avtor: Marko Zabukovec

Marko Zabukovec (1998) je dijak Srednje poslovno ekonomske šole v Kopru.

Na letošnjem Festivalu slovenskega filma je bilo, poleg štirih celovečernih filmov ter ostalih dogodkov, predstavljeno kar nekaj kratkih filmov različnih form, od animacij do dokumentarcev. Tretji dan festivala, v glavni dvorani Avditorija, v okviru programskega sklopa »Program za otroke in mlade III«, smo si tako lahko ogledali 1. del nadaljevanke mladega režiserja Luke Marčetiča, Dan Ljubezni.

Luka Marčetič je slovenski režiser, scenarist, igralec, vloger, TV voditelj, pa tudi avtor računalniških igric, ki je na spletnem kanalu YouTube zaslovel z dokaj zanimivim, včasih rahlo pretiranim humorjem, katerega značilnost so mešano »kvazi« čustva ter razmišljanje o vprašanjih, ki se Marčetiču postavljajo v vsakdanjemu življenju. Humor tega tipa pa lahko najdemo tudi v Dnevu ljubezni.

Prva epizoda nadaljevanke prikazuje dva čisto navadna “moška”, ki ob posedanju na pivu tožita o klavrnem ljubezenskem življenju. Režiser Luka Marčetič upodablja Simona, umirjenega mladega človeka, ki išče ljubezen, a se ne trudi preveč, da bi jo našel. Po drugi strani pa je Anže, igra ga Niko Zagode, vse preveč samozavesten, prepričan, da je pravi “alfa samec”. Med pomenkovanjem v lokalu Ufo v Rožni dolini Simon iznenada zagleda ljubezen svojega življenja, v katero ne verjame, a se kasneje v nadaljevanki izkaže, da je “ta prava” …

dan ljubezni_2
image-689

Prizor iz serije Dan ljubezni.

Marčetič svoj humor gradi tudi s pomočjo drugih likov; opira se na primer na Anžeta, ki Simonu v prvi epizodi nadaljevanke želi pokazati “kako se stvarem streže”. No, Anže, namesto zmenka, v glavo dobi kavni pljunek, ki mu ga v tem delu »ljubeznivo« nameni igralka Ana Dolinar – v vsakem novem delu nadaljevanke se namreč pojavi eno znano slovensko igralsko ime.

A moramo biti iskreni in reči, da je celotna zgodba zavita v nekakšen pretiran humor, s katerim si Marčetič prizadeva, da bi vse skupaj izpadlo smešno. Po drugi strani je ta humor edinstven, ker ne uporablja klasičnih potegavščin, ampak iz resnih situacij ustvari nekakšen nesmisel, ki pri večini gledalcev izvabi nasmešek na obraz. V Dnevu ljubezni je ta način lepo predstavljen v situaciji, ko nekdo izreče nekaj smešnega, nato pa nemudoma spremeni mimiko na obrazu v stilu, kot da potegavščina “ni vžgala”. To je humor, ki tudi pri meni izvabi kar velik nasmešek, zato sem se v nadaljevanki dokaj hitro »našel«.

Dan Ljubezni je neke vrste fenomen, saj je nadaljevanka zaslovela s pomočjo kanala YouTube, s čimer je pokazala novo pot za vse bodoče »no-budget« filme in spletne nadaljevanke. Nadaljevanka ima na YouTubeu več kot 450.000 ogledov, kar zagotovo kaže, da gre za resnično uspešnico. Sicer pa se mi zasnova nadaljevanke zdi odlična, saj se v določenih njenih vidikih tudi sam najdem, na primer, ko razmišljam o puncah – kaj bi lahko bilo, imam šanse ipd. …

 

16. seminar MAF: Intervju z Darjo Žuk: O ženskah, ki si ne želijo samo ljubezni in poroke

Blog, Festivali, Intervjuji, LIFFe

Film Kristalni labod (Khrustal, 2018) je s svojo živahno vizualno in glasbeno podobo svež prikaz Belorusije v 90. letih….

Preberi več →

16. seminar MAF: Breme, ki nam je bilo zapuščeno

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Srbija leta 1999. NATO sile stopnjujejo svojo agresijo nad srbsko populacijo, ljudje so negotovi in brezupni, naveličani treh zaporednih…

Preberi več →

16. seminar MAF: Intervju z Marcelom Martinessijem

Blog, Festivali, Intervjuji, LIFFe

Marcelo Martinessi (1973, Asunción) je paragvajski filmski režiser, ki se je na letošnjem Liffe-u predstavil s svojim prvim celovečercem…

Preberi več →

16. seminar MAF: Rdeče kot noir

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Ilusionándonos por una pequeñez, un color quizás perdido Jairo, El Valle Y El Volcán   Veseliva se zaradi neke…

Preberi več →

16. seminar MAF: Tisti, ki ostanejo: Mehko blato

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Tematika odraščanja in najstniških težav je v filmu že dobro ustaljena tematika. Mehko blato (Es esmu seit, 2016) je…

Preberi več →

14. seminar MAF: Intervju s Tomasom Alzamorom Muñozem

Blog, Festivali, Intervjuji, LIFFe

Tomas Alzamora Muñoz je 29-letni čilski režiser, ki se je s svojim prvencem Mala bela laž predstavil na filmskih…

Preberi več →

16. seminar MAF: Plovba po Stiksu

Blog, Festivali, LIFFe, Recenzije

Po osmih letih raziskovanja, razvijanja scenarija in štiridesetih snemalnih dneh z desetčlansko ekipo na jadrnici na odprtem morju se…

Preberi več →

17. MAF seminar na LIFFu 2018

MAF!

Seminar za mlade Od 6. – 16. novembra 2018 Dvorana E1, Cankarjev dom, Ljubljana Prijave do: 2. november 2018…

Preberi več →

Luka Marčetič: “Pomembno je, da pritiskaš sam nase, da si do neke (zdrave) mere obseden s tem”

Blog, Intervjuji

Z Lukom Marčetičem, režiserjem, scenaristom in igralcem, smo spregovorili o tem, kako izpeljati projekt od začetka do konca, kako…

Preberi več →

Jure Henigman: “Imaš privilegij, da lahko vstopaš v svetove, ki niso tvoji, in s tem širiš svoj svet”

Blog, Intervjuji

Z Juretom Henigmanom, gledališkim in filmskim igralcem, smo se pogovarjali o zaposljivosti slovenskih igralcev, kako igra nanj deluje terapevtsko,…

Preberi več →

Mentorski priročnik: Pokliči me po svojem imenu

Filmska kritika, Priročnik

V rubriki Mentroski priročnik izkušeni filmski kritiki mladim piscem podajajo nasvete in znanje o aktualnih filmih, njihovo analizo, ideje…

Preberi več →

Mentorski priročnik: Služkinja

Blog, Filmska kritika, Priročnik

V rubriki Mentroski priročnik izkušeni filmski kritiki mladim piscem podajajo nasvete in znanje o aktualnih filmih, njihovo analizo, ideje…

Preberi več →

Mentorski priročnik: Playing Men

Blog, Filmska kritika, Priročnik

V rubriki Mentroski priročnik izkušeni filmski kritiki mladim piscem podajajo nasvete in znanje o aktualnih filmih, njihovo analizo, ideje…

Preberi več →
Back To Top