fbpx

Pretekle številke

+

Meje med filmom, “videom” in novomedijsko umetnostjo

v 2021/FV prispevki/oktober: novi mediji/Pretekle številke/Vsi prispevki

 

“Pitch”-am novo idejo za projekt ustreznim avtoritetam. V projektu želim raziskovati določene dele internetnega prostora, rezultat raziskovanja pa bodo tudi precej nepredvidljivi videi, ki jih bom kasneje obdelovala v dokaj standardnem procesu filmske postprodukcije. Po “pitchu” dobim odziv: “Zanimivo. …

Foto: Katja Goljat, Matjaž Rušt

Kdo so prejemniki letošnjih vesen?

v 2021/Festivali/FSF/oktober: novi mediji/Ostalo/Pretekle številke/Vsi prispevki

Zaključil se je 24. Festival slovenskega filma Portorož, kjer se je za festivalske nagrade vesna potegovalo 54 filmov. Glavno nagrado, vesno za najboljši film festivala, je prejel film Prasica, slabšalni izraz za žensko v režiji Tijana Zinajić, ki je poleg …

Valerie Wolf Gang: “Ali je lahko umetna inteligenca kreativna sama po sebi” – 2. del

v 2021/Intervjuji/oktober: novi mediji/Pretekle številke/Vsi prispevki

 

Intermedijskost se je v Sloveniji začela že v drugi polovici prejšnjega stoletja. Bi morda lahko poiskala vzporednice med prvimi generacijami in generacijami, ki se s tem področjem ukvarjate danes.

Najprej bi omenila to, česar se ljudje navadno ne zavedajo, …

Valerie Wolf Gang: “Vedno več mladih začne delati neke usluge, ki se kar ne nehajo.” – 1. del

v 2021/Intervjuji/oktober: novi mediji/Pretekle številke/Vsi prispevki

Valerie Wolf Gang (1990) je intermedijska umetnica, filmska režiserka, videastka, transdisciplinarna umetniška raziskovalka in pedagoginja. Deluje na različnih področji ustvarjanja, ki jih v svojih delih neprestano povezuje. V zadnjem času dela predvsem na področju intermedijske umetnosti in v to vključuje …

Damjan Kozole: »Produciranje filmov bo pri nas samo še bolj zahtevno, da ne rečem kruto«

v 2021/FV prispevki/Intervjuji/Pretekle številke/September: film po koroni/Vsi prispevki

Avtorica: Helena Fašalek

Z enim največjih slovenskih filmskih režiserjev Damjanom Kozoletom smo se pogovarjali o stanju slovenskega filma v času epidemije Covida-19. Pojasnil nam je dolgosežne posledice, ki jih ima blokada slovenske kinematografije na film, kritično se je opredelil do

1 2 3 10
Pojdi na Vrh