V zadnji številki, ki nastaja pod mojim urednikovanjem, pokrivamo dve temi, ki sta se mi osebno zdeli pomembni. Prva je vloga kritikov oziroma recenzentov, saj predstavlja pomemben del filmske vzgoje – če ne v drugačni pa v neformalni obliki, ko se bralci kritiških prispevkov soočajo z aspekti filma, ki jih morda drugače ne bi opazili. Druga tema pa ostaja moj dolg še iz prve sezone prenovljenega MAF-a: mladinski film. Vsakič, ko sem ponovno prišla do te tematike, ki mi je ni uspelo izvesti v začrtanem prvotnem terminu ob vzpostavitvi drugačnega izgleda in funkcije spletne platforme Mad About Film, sem si mislila: »Ah, pred nami je še toliko številk, nekoč bo že prišel na vrsto tudi mladinski film.«
Zadnja številka je tukaj. Ne vem več, koliko časa sem sodelovala pri delovanju MAFa. Na mojem življenjepisu piše, da sem se zavodu Vizo, pod katerega sodi ta platforma, pridružila leta 2016. To pomeni, da je bil Mad About Film v različnih funkcijah del mojega življenja šest let. In srčno upam, da nekoč ponovno zaživi, morda v novi podobi pod vodstvom nove urednice.
Tekom štirih let, vse od nove zasnove MAFa pa do tega trenutka, sem se s snovanjem, oblikovanjem, urejanjem, pisanjem in iskanjem novih tematik tudi sama veliko naučila o filmski teoriji in filmski vzgoji. Biti tisti člen, ki zadnji prebere vsa besedila pred objavo, je v mnogih pogledih luksuz: V okviru dela, kjer mnogi sovražijo ure, preživete v pisarni, sem jaz lahko uživala v novih informacijah in v utrjevanju starega znanja.
Na MAFu so sedaj zbrane glavne tematike, ki pokrivajo filmsko področje in izobražujejo o njegovih osnovah, pravilih, teorijah in praksah. Veliko je vezano na Slovensko produkcijo, saj smo za intervjuje izbirali slovenske sogovornike, o svetovni filmski industriji pa poučujejo filmsko vzgojni prispevki. Tako se lahko bralci vedno znova vračajo k osnovam, ponovno prebirajo tekste za osvežitev spomina in se še naprej učijo iz vsebin, ki smo jih leta spravljali na kup. Zato to nikakor ni konec – je zgolj premik v arhiv za nedoločen čas.
Verjamem, da se bomo še brali tako ali drugače.
Patricija Fašalek
Naslovna fotografija: La Double Vie de Veronique